Varukorg
Samla önskade inköp i varukorgen genom att klicka på ”köp” vid produkten efter att du har valt det antal du vill beställa genom att mata in det i fältet bredvid. Du kan granska varukorgen genom att klicka på ”till kassan” uppe till höger. Du behöver inte vara klar med dina inköp, utan du kan fortsätta handla i webbutiken även efter detta.
Priser och mängder
Priserna presenteras med styckpris för varje produkt. I priserna ingår 24 % moms. Produktens vikt och mängd anges i produktbeskrivningen.
Leveranstid
Vi skickar de beställda produkterna inom i genomsnitt 1–3 vardagar efter att du gjort beställningen. Vi arbetar vardagar kl. 8–16. Helgdagar och andra undantagsdatum kan förlänga vår leveranstid.
Att göra en beställning
När du har lagt dina produkter i varukorgen och vill göra din beställning, klicka på ”till kassan”. I kassan ser du de produkter och prisspecifikationer du lagt i varukorgen. Välj önskat betalnings- och leveranssätt och klicka på ”Fortsätt”. Ange dina kontaktuppgifter i de angivna fälten. Uppgifter markerade med en asterisk är obligatoriska. Kontrollera att de uppgifter du angett är korrekta. Om du har särskilda önskemål och annat att beakta gällande din beställning, skriv in dem under ”Ge mer information”. Klicka sedan på ”Fortsätt” för att se sammanfattningen av din beställning och bekräfta beställningen om alla uppgifter är korrekta. När du har bekräftat beställningen får du en beställningsbekräftelse till den e-postadress du angett.
Kom ihåg att kontrollera att du har skrivit in din e-postadress rätt! Om du inte har fått någon beställningsbekräftelse är det vanligaste felet att e-postadressen har skrivits fel eller att beställningen av någon anledning inte har loggats in korrekt i webbutiken (t.ex. efter att du betalat via Paytrail har du inte återvänt till webbutikens webbplats).
Ändra beställning
Om något är fel i din beställning eller om du vill ändra den före försändelsen skickas, kontakta oss snarast per telefon på numret 0106173030 eller per e-post kehraamo@pirtinkehraamo.fi.
Det finns inte tillräckligt av produkten/någon produkt saknas i webbutiken
Hela spinneriets försäljningslager finns inte registrerat i vår webbutik, så det kan finnas fler produkter än nätbutikens lagersaldo. Om ditt beställningsantal är större än det som registrerats i vår webbutik, meddelar webbutiken om detta. Då lönar det sig att fråga oss om produkten kanske finns i vårt spinnerilager. Inte heller alla produkter i vårt sortiment finns i vår webbutik, så du kan även fråga oss direkt per telefon eller e-post om dessa produkter.
Behöver du hjälp med beställningen?
Om du behöver hjälp med att göra din beställning i webbutiken, kontakta vår kundtjänst per telefon på numret: 010-6173030 eller per e-post till adressen: kehraamo@pirtinkehraamo.fi. Vår kundservice ger dig gärna råd i alla frågor som gäller webbshopen vardagar kl. 8–16.